Tapahtumatuotanto ja festivaalit – workshop

BrandDay – VisionDay -seminaarin workshop

Tapahtumatuotanto ja festivaalit –
Phuong Chu Suominen, tuottaja, Not Guilty Oy

Aika: 12.12.2012 klo 12.45-14.15
Paikka: luokka 225 (2. krs), Porin yliopistokeskus

Crowdsourcing
Iron Sky scifi-komedia
keräsi 7,5 miljoonan euron budjetista noin miljoonan joukkorahoituksella. Artistit tuottavat levynsä ja rahoittavat kiertueensa fanien rahoilla. Voiko festivaali tehdä samoin?

User Generated Content
2012 olympialaisissa valokeppejä kantava yleisö luo erilaisia väri- ja ääniaaltoja muuttuen eläväksi taideteokseksi. Mitä jos yleisön annetaan säveltää ooppera ja asiakkaan olla ravintoloitsija?

Mainostamisesta mahdollistamiseen
Red Bull Stratos
hyppy teki Felix Baumgartnerista ensimmäisen äänen nopeuden vapaassa pudotuksessa ylittäneen ihmisen. Sponsorointi ei ole vain näkymistä vaan näyttämistä.

Customer Relations Management
Lapin Kulta kutsuu kuluttajan syömään ja Edinburgh International Festival antaa hänelle palstan käsiohjelmaan. Millä tavoin yleisön kanssa voi kommunikoida ja miten sitä tulisi palkita?

Katso seminaarin koko ohjelma

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: